Se enkelt indlæg
Gammel 07-06-2010, 09:23   #3
tije
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2009
Indlæg: 315
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
tije er ny på vejen
Det er en usandsynlig hård kamp mod systemet, som bare nægter at acceptere at nogle mennesker bare ikke kan mere, af den ene eller den anden grund.

Sagsbehandlere er ondskabsfulde til fingerspidserne, og skal ovenikøbet forestille at være der for at hjælpe os.

Systemet er skruet helt tosset sammen, ingen tvivl om det, men søde ven du må ikke lade dig slå ud. Skriv hele din historie ned herinde, fortæl hvad der er sket i din sag, hvad du fejler, hvad din sagsbehandler siger, hvad der står i din ressourceprofil hvis du har fået lavet en, selv de mindste detaljer kan være en hjælp til at komme videre.

Der er mange herinde der sidder klar til at hjælpe. Jeg fik selv en kæmpe hjælp herinde fra, og jeg er hejdien for evigt dybt taknemmelig.

Husk på der er lys på den anden side af kampen med kommunen, stilhed, fred og ro til at pleje sig selv og sin sygdom. En dum sagsbehandler er "sq" ikke værd at opgive livet for søde ven.

Bed om alt den hjælp herinde du har brug for, skriv alt ned i detaljer, og jeg er sikke rpå du vil få mange brugbare råd til at komme videre.

du får lige en masse opmuntrende fra mig til dig
tije er ikke logget ind   Besvar med citat