Se enkelt indlæg
Gammel 31-05-2010, 19:13   #14
kathleen
Føler sig hjemme på K10
 
kathleens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2006
Lokation: Greve
Indlæg: 36
Styrke: 19
kathleen er ny på vejen
Cool opdatering 2010

Hej
er stadig på flex og det går nogenlunde. Jeg bruger stadig lidt ferie og afspadsering for at undgå mange sygedage. Jeg lider nemli af mere og mere af træthed, mere ondt i led og min balance et eller andet flipper ud. Jeg kan gå fint, men bliver køresyg i tog, bus og som bagsæde passager.jeg har haft enkelte episoder hvor jeg føler jeg er ved at tabe noget eller vælte, men jeg gør det ikke .Jeg blander ord sammen når jeg er træt. Jeg tager på, men kæmper imod, vejer ca 10 kg over min normal vægt - skrækkeligt!!
Min søster lider af lavt stofskifte og det er jo arveligt såååe øh hh måske hænger det sammen.Læste et eller andet sted her at fibro KAN være ubehandlet lavt stofskifte, så det satser jeg på!
Skal til lægen på onsdag og forsøge at ruske ham lidt( han synes vist jeg er lidt af en hypokonder) - han mener at den slags er psykisk.
Og jeg må erkende, at jeg er lidt konfliktsky for jeg har undgået det lææænge, alt for længe. Jeg foreslog for lang tid siden, at vi fik chekket mig for fibromyalgi, men så bliver jeg bare "stemplet" i kommunen, sagde han. Han mener at fibro bare er en kasse til alt hvad man ikke kan forklare!!
Jeg er blevet chekket for leddegigt 2 gange, for det havde min mor-og det er det heldigvis ikke
Men, idag måtte jeg gå hjem af smerter og tudetrang. Gik hjem og hylede en halv time og sov og sov(har altså sovet hele natten). Har derfor bestilt tid ved lægen, så må vi se om jeg tør sige alt det jeg har på hjerte
kathleen er ikke logget ind   Besvar med citat