Se enkelt indlæg
Gammel 20-05-2010, 21:44   #8
Leduce
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2010
Lokation: gladsaxe
Alder: 45
Indlæg: 233
Styrke: 15
Leduce er ny på vejen
jeg har for et par uger siden haft et forløb på hki hvor det hed "aktiv sygemeldt" (jeg startede et par dage senere da jeg havde travlt de første morgener med at brække mig af stress pga jeg nu skulle afsted,) det varede i 7-8 uger og man blev tilknyttet et værksted hvor man skulle være 3 gange om ugen jeg blev sat i kantinen (da jeg har arbejdet 10år som køkkenmedhjælper, blev fyret tilsidst pga af jeg gik ned med stress og min depression blusede op igen,) samt havde man lidt it , fysioterapeut der skulle lære os om arbejdsstillinger ,psykolog hvor vi snakkede om at evt vende negative tanker til tanker med mere gå på mod og en fri dag om ugen .en dag kunne vare 2-3 timer.De fleste havde rygproblemmer og havde været sygemeldt over 1år.

vi var ca 5 i klassen (hvor der skulle havde været lidt over ti personer )

der var feks en dame der havde så meget gigt i kroppen men især hendes hænder hvor hun var blevet sat i et værksted hvor der blev "vævet" forskellige ting det hele gik ud på at sidde ned og bruge hænderne ...hun stod altid op da vi var i klassen for hun kunne ikke sidde ned ..græd af smerter ...det var barsk at se på jeg kunne nogen gange klikke helt ud da det var meget svært for mig at sidde og koncentrere mig om hvad der blev gennemgået) gik altid hjem og sov 4-5 timer ..

i starten gik det godt og det hjalp også at komme ud og ha en fast hverdag ..men tilsidst gik jeg ned med flaget for det var bare for meget til min "syge " hjerne

glemte lige at skrive vi alle var på sygedagpenge..

Sidst redigeret af Stezu; 20-05-2010 kl. 22:55. Årsag: indlæg lagt sammen - skriv venligst til flere i samme indlæg og brug rediger-funktion ved tilføjelser
Leduce er ikke logget ind   Besvar med citat