Emner: flexjob
Se enkelt indlæg
Gammel 24-04-2010, 10:06   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Vil bare lige sige at man skal passe på så kategorisk at udtale at ti timer mere sådan at man ryger op på 25 timer er lig med at man fratages fleksjob , nu taler jeg ikke dette tilfælde men generelt , jeg kender andre der er steget i timeantal hvor kommunen bare har været glade , de er IKKE blevet frataget deres fleks (1 har men bad selv om det ) jeg tror der i kommuner er forskel på hvordan de ser det om det er en der langsomt arbejder sig op i arbejdsevne (det kan man nogen gange med det rigtige sted og ro , men det er bestemt ikke ensbetydende med at det er konstant eller at det er inden for andet erhverv) så pas lige på hvordan man siger det .... Intet er sikkert og to ting er ikke altid det samme for en der skal visiteres og en der går op i timer ...

Men hvad det konkrete ang her , så ville jeg nu tage en snak med kommunen netop fordi det jo er to job og kommune og arbejdsgiver betaler for 37 timer pt og ved at tage ti timer mere ved siden af kommer der en ekstra løn på , så der kan jeg snildt forestille mig at de vil foreslå at man prøver 25 timer i det fleksjob man allerede har ,., fair nok vil jeg mene
  Besvar med citat