Se enkelt indlæg
Gammel 12-04-2010, 03:23   #20
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Andersine85 Se meddelelser
Det der med § 2, stk 3, lyder da også dybt mærkeligt i mine øre, hvis man ER visiteret til et fleksjob, så er det jo netop fordi man er kendetegnet ved at have en varig begrænsning i arbejdsevnen!

Jeg tror lige jeg vil forbi kontanthjælpsgruppen i morgen, og hører hvad vi bruger hos os...
Tja det troede vi jo også....for der står jo tydeligt under §2 nr 7

Citat:
7) personer med varige begrænsninger i arbejdsevnen, der ikke modtager førtidspension efter lov om social pension eller lov om højeste, mellemste, forhøjet almindelig og almindelig førtidspension m.v., og som ikke er i stand til at fastholde eller opnå beskæftigelse på normale vilkår på arbejdsmarkedet,
og det beskriver jo en der er visiteret til fleksjob....

Der står intet om ydelser...henholdsvis ledighedsydelse eller kontanthjælp..

Men desværre kan vi ikke få nogen til at lave om på det faktum at nogle kommuner bruger at sætte deres fleksere på kontanthjælp under §2 nr 3

Citat:
3) personer, der modtager kontanthjælp eller starthjælp efter lov om aktiv socialpolitik ikke alene på grund af ledighed,
Så jeg er da spændt på at se hvad i gør i din kommune Andersine85
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat