K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Det er da strengt ! (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Lidt mere (https://www.k10.dk/showthread.php?t=6540)

annasen 16-11-2008 20:59

Lidt mere
 
Jeg har lige hørt på TV Syd, at den lov Claus Hjort har lavet om, at arbejdsløse på dagpenge skal søge 4 jobs om ugen, den er ulovlig. Han kan nemlig ikke selv lave en sådan lov - kun en vejledning.:confused:

Han er da nuttet det lille skind:p :p :p :p

:)annasen:D:D:D:D:D

Maj-Britt 16-11-2008 22:15

Jeg læste da et sted at han IKKE havde sagt at de SKULLE, men det ville være en god ide, hvis de gjorde.

Odenseaneren 16-11-2008 22:24

Kære sødte Annesen
 
Jeg ved ikke lige hvordn jeg skal skrive det:confused:

Men.................

Er du helt sikker på dine briller er gode nok:o

Claus Hjort - nuttet - lille skind?:eek::eek::eek:

Kan du selv finde frem til nærmeste optiker, eller skal du følges:D
:kram::kram::kram:

Ninja 16-11-2008 22:36

Pyha GODT! Troede lige en overgang at min computer selv var begyndt at lave sætninger...

Jeg trodser min OCD og følger annasen..personligt!:D:D:D.

annasen 16-11-2008 22:38

Njaee
 
Af Siv Wigh Steffensen
16/11/2008
Ledigheden er lavere end nogensinde før, alligevel står godt og vel 44.000 danskere uden arbejde. Det betyder, at de, ifølge jobcentrene, skal sende 4 ansøgninger afsted om ugen. Eller skal de nu også det?
TV SYD sætter fokus på de strenge regler, der er for dagpengemodtagere. Regler der betyder, at de skal skrive 4 ansøgninger hver uge.



Ansøgninger, der ofte er halvhjertede og rettet imod fag, de arbejdsløse ikke har lyst til at arbejde indenfor. De såkaldte proforma-ansøgninger er ikke kun til gene for de arbejdssøgende, men også for de arbejdspladser, der modtager dem. De bruger urimeligt mange ressourcer på de halvhjertede jobsøgere.



Nu viser det sig at det slet ikke er nødvendigt med de mange ansøgninger. En granskning af lovgivningen viser nemlig, at man ikke kan forlange, at de arbejdssøgende søger job steder, der ikke har deres interesse. Tallet 4 er derfor stærkt misvisende.

mailto:[email protected]

Se mere om problematikken i aften klokken 19.30

http://tvsyd.dk/ledige-p%C3%A5-overarbejde
-----------------------------

Han er da nuttet. Sådan et lille pus, der prøver og prøver, men aldrig får et ben til jorden. Han er da en lille ynk.

annasen:)

Webmaster 16-11-2008 22:49

Husk at i skal lægge link til de ting i kopiere ind her...ifølge copyright regler osv...

annasen 16-11-2008 22:56

Ohhh web.
 
Det kan jeg da ikke finde ud af.:D

Hvem der bare havde styr på sådan en maskine her.:eek:

:kram:annasen


TAK ZUZA: Det prøver jeg næste gang.

Gad vide om jeg gjorde det rigtigt. Nu står der Tv syd.

zuza 16-11-2008 23:01

Annasen...

Når du står på den hjemmeside, hvor du har kopieret ovenstående fra, så placerer du markøren på web-adressen... eks. www.tv2.dk

Når du klikker, så skifter web-adressen farve (den bliver blå).

Så højreklikker du, og vælger "kopier".

Når du så skriver dit indlæg her, og når du er færdig med at skrive de FÅ linjer fra en artikel, du vil give en smagsprøve på, så højreklikker du igen og vælger "sæt ind".

Så kommer web-adressen automatisk ind i dit indlæg.;)

Du kan bruge "rediger-funktionen i dit eget indlæg, og så prøve dig frem.

Ellers spørger du bare igen.

Du kan også bare skrive hver enkelt bogstav i web-adressen i dit indlæg, så ændrer systemet det automatisk til et klikbart link.

:kram:

Webmaster 16-11-2008 23:10

Jeg håber da at finder ud af det annasen....

Du kan jo i sidste ende taste adressen ind manuelt ind i dit indlæg....

Hvis folk klager over at der lægges artikler og andet herind uden link til....ja så kan jeg blive nødt til at slette det....og det ville jo være ærgerligt...

annasen 16-11-2008 23:14

Ok.
 
Jeg tror jeg fik det sat ind- se lige efter om det er rigtigt.

I indlægget om tv syd.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:34.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension