K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Førtidspensionist (https://www.k10.dk/showthread.php?t=25056)

KBR 27-11-2012 11:21

Førtidspensionist
 
Så blev jeg tilkendt førtidspension pr. 1. december.

Mit forløb har været kort: sygemeldt 13. august og alligevel er jeg dybt lettet over afgørelsen. Mange tanker til jer der kæmper i årevis med og mod systemet :kram::kram::kram:

Min kamp har så været, at holde fast i mit arbejde så længe som muligt, og set i bakspejlet, var det måske et par år for meget, men NU kan jeg se frem ;)

SanneHansen 27-11-2012 12:13

..
 
Det lyder til, at det er på sin plads med et tillykke:-)

Jeg blev sygemeldt tilbage i marts i år og fik også tilkendt en pension ila nogle måneder. Som dig var jeg også lettet, selvom forløbet var ultra kort og som dig, så havde jeg også forsøgt at holde fast i arbejdsmarkedet et par år for længe. ( Men det er nu mit indtryk at mange, der har et alt for langt afklaringsforløb også kan have den baggrund)

Jeg håber, at din pension kan give ro og dermed måske et lidt større overskud.

Ninja 27-11-2012 13:49

Citat:

Oprindeligt indsendt af KBR (Send 249877)
Så blev jeg tilkendt førtidspension pr. 1. december.

Mit forløb har været kort: sygemeldt 13. august og alligevel er jeg dybt lettet over afgørelsen. Mange tanker til jer der kæmper i årevis med og mod systemet :kram::kram::kram:

Min kamp har så været, at holde fast i mit arbejde så længe som muligt, og set i bakspejlet, var det måske et par år for meget, men NU kan jeg se frem ;)

Jeps, du har jo også været flekser i, var det ikke 8 år inden?
Det er et godt forspring at have:kram:

Godt du får den fornødne fred og ro på nu:kram:

eskemand 27-11-2012 15:26

Tusinde gange tillykke til dig , dette må da være en super rar fornemmelse at komme ud af kommunens klør, jeg venter stadig min sag kommer for i December.

KBR 28-11-2012 10:53

Tak til jer - og held og lykke med din indstilling eskemand :)

Nu kan jeg komme videre med at få de øvrige ting på plads i mit liv: afvikling af mit flexjob, bliver min arbejdsmarkedspension med eller uden min klausul og ikke mindst min bil, som jeg har fået tilkendt udelukkende på erhvervsmæssigt grundlag, men det virker som bagateller nu "grundlaget" er på plads.

Enteneller 28-11-2012 10:58

Dejligt for dig at det lykkedes, stort tillykke.;)

tm1978 28-11-2012 11:42

Tillykke :)

KBR 28-11-2012 16:39

:rolleyes:Weee - ekstra julegave til os: min pensionskasse har i dag besluttet, at der intet er at komme efter, får pension uden klausul. Jeg pensioneres p.g.a kognitive forandringer og de kan ikke bevise disse skyldes min kroniske sygdom, som har givet mig klausulen :D

Endnu har jeg kun dette mundtligt, så afventer at få det på skrift, før jeg nok HELT tror på det :confused:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:42.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension