K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   René Medina ?? er her nogen som kender ham? (https://www.k10.dk/showthread.php?t=9113)

Litha 03-07-2009 12:32

René Medina ?? er her nogen som kender ham?
 
Hej . Jeg skal til undersøgelse ved René Medina mandag morgen og ville i den forbindelse høre om nogen skulle kende ham?

;)Litha

Huldra 03-07-2009 12:34

prøv at søge på hans navn .. jeg sad netop og fandt en anden tråd med hans navn i..

og ellers prøv at google ham...

her er tråden http://www.k10.dk/showthread.php?t=6...ht=Rene+Medina



fnis.. på google kommer der også noget frem.. bla noget med massage.dk og straks tænker jeg sjove tanker... man læser og hører jo så meget med små sidefirmaer og sådan..

StonesTM 03-07-2009 12:40

JA jeg kender ham, og vil sige at han er en Idiot..

Regn med at det mere er en IQ test end noget andet.

Og virkeligt pas på hvad du siger.

Lad for gud skyld være med at lave sjov med ham, han forstod ikke humor i mit tilfælde.

Han er dog utroligt sympatisk, stor tyk fyr med skæg.

Jeg var der oppe for at få afklaret om mine smerter var psykosomatiske.

Vil sige at jeg fik nogle utroligt sjove diagnoser smidt i hovedet, som folk overhovedet ikke kan nikke genkendede til

mus0025 03-07-2009 12:56

Rene Medina
 
Hejsa:cool:



Han spørg om alt muligt men pas på hvad du siger.

Jeg har selv været til samtale med ham i 3 timer på kommunen og han er sku

en idiot:mad:

Hilsen mus

Phönix 04-07-2009 16:46

René Medina
 
Bliver altså nødt til at fortælle om min erfaring med ovennævnte herre.

I 1992 var jeg patient hos ham og kan kun sige, at havde det ikke været for ham er jeg ikke sikker på jeg var her i dag.

På trods af jeg var angst omkring mænd dengang, havde jeg fra første færd intet imod ham.

Jeg oplevede ham som en humørfyldt person der kunne få mig til at lukke op for mine problemer og som gav mig livsmodet tilbage og som i sidste ende gjorde, jeg fik den uddannelse jeg havde tænkt på længe.

Om han så sidenhen er blevet et røvhul, kan jeg ikke vide...:rolleyes:

Hilsen Phönix

Ninja 04-07-2009 17:23

Tror de fleste bliver dømt til at være idioter, hvis de ikke siger det man så gerne vil høre. Det er jo et af problemerne ved at være syg, det med at ikke bliver forstået som man gerne vil forståes.

Jeg har kun hørt godt om ham gennem andre.

anetta 09-07-2009 11:31

Ja,mon ikke ...
 
hej til jer,ser lige,at flere har været hos Rene Medina :mad: og mage til I.... skal man lede længe efter....

mange her hvor jeg bor,har igennem årerne,været mere end utilfredse med RM,som kommunen bruger,.men ingen turde skrive en klage over hans behandling,jeg havde intet at miste og skrev en klage på ham,da jeg var mere en utilfreds med hans måde,at være på,over for mig,da jeg var til den arbejdspsykologtest,hos RM :o

han var nærmest lige glad med om,jeg var der,han havde mere travlt med private ting,samt at hans tlf ringede flere gang,det kan man for f.....,ikke byde personer,som sidder og skal gennemgå en test,i op til 4 timer,at blive forstyrret...og som er mere end nervøse for den s.... test :mad:

jeg blev nærmest hæld ud,før tid, da RM skulle et privat ærinde,samt at midt i min test tid ,fik RM privat besøg og de skulle stå og tale,i samme lokale,som hvor jeg sad og lavede test,det kan man bare ikke :o

jeg blev dengang spurgt af min sagsbehandl. om jeg ville have en kvindelig eller mandlig arbejdspsykolog,sagsbehandler,og kors hvor jeg fortryder,at jeg ikke sagde ,ja tak til en kvindelig, dengang ( hun kunne jo også,have været af samme skuffe ) :confused: så havde jeg sluppet,for oplevelsen med RM...jeg blev så rasende og den test tog,alle mine kræfter,det tog mig flere dage,at komme over den oplevelse...

lillemis 09-07-2009 19:15

Jeg har også været hos omtalte Rene Medina , jeg har ikke noget negativt at sige , havde det ikke været for ham havde jeg bestemt ikke fået min ansøgning på fleksjob igennem.
Tag det som endnu en oplevelse af mange imens man bare venter .:D

anetta 10-07-2009 07:14

Rene Medina
 
ja,så der bare nogle her på K10 som,har været heldige ang. rene medina...så,jeg bare ramltet ind i en af hans meget mærkelige dage,det undskylder ikke hans opførsel :o da jeg var til arbejdspsylologtest...det var at nedgøre mig som person synes jeg,at RM havde andre umulige bolde i luften,end at koncenterer sig om klienten,det var meget frustrerne for mig og meget ubehageligt,samt aldeles ikke i orden med RM måde at opføre sig på, men som sagt,mange har været ude for hans opførsel af den art...

Hyanna 10-07-2009 10:37

Kære Litha .... Har ikke været så meget inde og kigge her på det sidste, da jeg er nede og 'skrabe bunden', sådan rent humørmæssigt pga. helbred og den evige kamp med kommunen. :(

Jeg kan derfor se at du nok har været hos Rene Medina (RM), og da håber jeg at du har fået/får en bedre behandling end det blev mig til del!!!

Huldra har lavet en henvisning til en tråd, som også jeg har besvaret og du kan også læse lidt om min oplevelse med RM i min tråd "Lidt trivalliteratur", hvis du er interesseret.

Jeg har stadig min klagesag liggende i Psykolognævnet (PN) .... Den trækker ud; men det har ikke hindret Odsherred kommune i at bruge hans konklusioner i min ressourceprofil (RP) som om det er den skinbarlige sandhed om min person, selvom sagen stadig verserer, og selvom RM i sin kommentarer til min klage i PN, har bedyret at der kun er tale om et skøn :mad:

Det var jeg jo også fuldstændig klar over at kommunen ville, så derfor vil jeg råde dig til at klage, hvis du i RM's rapport til kommunen finder at du slet ikke kan genkende dig selv og at dine evt. nærmeste (venner, familie) heller ikke kan, ud fra devisen at jo flere der klager, jo bedre, for det var jo også et af hans indsigelsespunkter i hans kommentarer til min klage. :mad:

Den indsigelse finder jeg temmelig billig, da enhver ved, at det er de færeste der klager, fordi de er kørt helt ned i forvejen pga. sygdom, smerter, økonomiske bekymringer og, ikke mindst, kommunernes behandling af syge borgere i det her land, samt bliver skræmt fra vid og sans over at få et 'skudsmål', der slet ikke svarer til egen eller andres opfattelse af een som person. Det vil sq køre selv den stærkeste i sænk, hvad jeg også har præciseret over for PN som svar på RM's indsigelse.

Så, jeg vil sige til dig, Litha, at hvis du har brug for råd, hjælp, vejledning, en skulder eller lignende, skal du bare råbe op evt. på en PM'er til mig eller Viper, så skal vi nok være der ;)

De bedste ønsker og et stort :kram: Hyanna


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:27.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension