K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Din historie (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Husk de gode oplevelser... (https://www.k10.dk/showthread.php?t=8235)

Yasmin 15-04-2009 10:08

Husk de gode oplevelser...
 
Jeg har været til møde med min sagsbehandler og min bisidder inden påske.

Jeg synes man skal huske at fortælle når man oplever gode ting med " systemet" . Man kan jo få det indtryk nå man læser på k10 at alle sagsbehandlere er nogen idioter der kun er ude på at slagte en.

Det var et godt møde. Hun lyttede rigtig meget til mig. Jeg har fået ref. hurtigt efter og hun ville finde et kursus til mig, da jeg kom med et ønske om at komme ud af døren et par timer om dagen mens jeg går og venter på at der sker mere i min sag.

Man må jo ingen ting.....må kan bare sidde der hjemme og vente..og på et tidspunkt så har man udtømt alle ideer til akiviter....[alle dem man kender er i job ....der er ikke mange at snakke med andet end kassedamen...og gårdmanden..det er træls.

Hilsen Lone.

bmdc 15-04-2009 10:21

Hej Lone

Dejligt at høre du har haft en god oplevelse med dit møde.

Vi skal nemlig ikke glemme at fortælle når der sker noget positiv ;)

:kram:bmdc

DaisyBoo 15-04-2009 10:23

Du har helt ret :)

Jeg har kun gode oplevelser når det kommer til sagsbehandlere på jobnet.De har været søde, forstående og gjort alt i deres magt for at få min sag igennem og de har arbejdet hurtigt.

Og nu med ankenævnet har de også arbejdet hurtigt. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor hurtig sagsbehandlingen vil gå ved dem, men jeg er positiv.

DaisyBoo

Jutta1502 15-04-2009 10:59

Jeg er enig med DaisyBoo

Det er vigtigt at være positiv.

Jeg havde en positiv oplevelse med mit jobcenter igår, de ringede fordi jeg har søgt om aktindsigt i sidste uge og pga påsken havde jeg endnu ikke fået indsigt, men den søde dame:) ringede blot for at høre hvor meget jeg ville havde af de sager der ligger under mit cprnummer, også for at jeg ikke skulle vente yderligere.:cool: Jeg forklarede at jeg blot var interesseret i min sag i jobcenteret og ikke andet.

SÅ jeg kan næsten ikke venter på posten i dag, tiden går for langsom....

Razmo 15-04-2009 11:45

Selvfølgelig er der de gode imellem... desvære har jeg en anelse om, at når politikere og samfundet skal tage stilling til om systemet fungerer, er de mere tilbøjelige til at hænge sig i de gode sager, og glemme de dårlige.

Vi kender det fra Hjort... hver gang der er 1 god historie omkring hans lovgivning, og 9 dårlige, så virker lovgivningen fint, og er en success i politikeres og samfundets øjne...

Så det er altid med "skæren tænder", når jeg læser om de gode sager, fordi jeg frygter at de vil overskygge det overordnede billede af systemts kvalitet, som efter min mening er mere lort end lagkage.

Ja... måske er jeg pessimist, men må så igen referere til historien om Peter og Ulven.

zuza 15-04-2009 12:04

Jo, jeg synes da også, vi husker de gode ting.;)

Det er som at se et stjerneskud.... meget sjældent, men fint.;)

Det er måske også det, der gør det endnu mere frustrende, at det er så sjældent, vi hører om gode historier. De er undtagelser... desværre.

Hvis der er 10 gode historier blandt 2.700 brugere, så er det bare ikke nok.

Det burde jo være omvendt... 10 dårlige sager, blandt alle de gode, og så var k10 jo overflødig.;)

:kram:

Trold 15-04-2009 13:34

Citat:

Oprindeligt indsendt af zuza (Send 57173)
Det er som at se et stjerneskud.... meget sjældent, men fint.;)

Netop.:D
Jeg har sandelig også haft rigtig gode sagsbehandlere.:)
Den ene nåede jeg at møde 2 gange.:(
Den anden har jeg nu haft i 5 mdr.:)
Men de andre jeg har mødt, i løbet af mine 14 år i systemet, har været noget rigtig l...:o

Yasmin 15-04-2009 15:47

Debat...
 
Hej Igen.

Der fik jeg da lige sat en debat igang der, var ? Det sådan set osse med vilje for det er vigtigt at turde holde fast i sine egne oplevelser og ikke altid tro at det store flertal kun har sandheden...

Yasmin.

Cdog 15-04-2009 17:17

De gode og forstående sagsbehandlere findes derude, men hvor?
Jeg kunne godt bruge en. Og det tror jeg der er mange andre der kunne. Desværre er vores lovgivning så uforståelig for alle, inklusive sagsbehandlere, så afgørelser i forhold til en enkelt sag, kan være forskellig fra den ene kommune til den anden.
Held og lykke til jer der har fået dårlige oplevelser i systemet. Har selv brug for lidt held.
Jesper

pruttenQ34 15-04-2009 17:35

har både gode og dårlige oplevelser med sagsbehandlere...har haft 3 i mit forløb indtil nu og de to sidste har været på min side og hjulpet mig så godt de kunne syntes jeg*S........;)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:20.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension