K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Jeg har ikke lyst til at leve mere (https://www.k10.dk/showthread.php?t=17319)

logikeren 23-03-2011 19:39

Jeg har ikke lyst til at leve mere
 
Al den snak om førtidspensionsreform tager så hårdt på mine psykiske kræfter, at jeg bare ikke kan holde ud til mere.


Jeg har ikke lyst til at leve i frygt, angst og skræk resten af mine dage eller indtil folkepensionsalderen for mit forsørgelsesgrundlag.

Det er mere værdigt at blive kørt over af en lastbil eller skære pulsåren over, end at leve i konstant angst.

:'(

Linuzmor 23-03-2011 20:10

Citat:

Oprindeligt indsendt af logikeren (Send 156538)
Al den snak om førtidspensionsreform tager så hårdt på mine psykiske kræfter, at jeg bare ikke kan holde ud til mere.


Jeg har ikke lyst til at leve i frygt, angst og skræk resten af mine dage eller indtil folkepensionsalderen for mit forsørgelsesgrundlag.

Det er mere værdigt at blive kørt over af en lastbil eller skære pulsåren over, end at leve i konstant angst.

:'(

Kære Logiker. Du skal altså have noget hjælp! Om det er medicin, psykiater eller psykiatisk skadestue, det kender jeg dig ikke godt nok til, men du må altså ikke skrive sådan ej heller tage dit liv. Har du ikke nogen du kan tale med om det hele?
:kram: Linuzmor

aha 23-03-2011 20:21

Citat:

Oprindeligt indsendt af logikeren (Send 156538)
Al den snak om førtidspensionsreform tager så hårdt på mine psykiske kræfter, at jeg bare ikke kan holde ud til mere.


Jeg har ikke lyst til at leve i frygt, angst og skræk resten af mine dage eller indtil folkepensionsalderen for mit forsørgelsesgrundlag.

Det er mere værdigt at blive kørt over af en lastbil eller skære pulsåren over, end at leve i konstant angst.

:'(

Jeg kan genkende denne situation, og der er ikke noget, der er værre, men man er bare nød til at have tålmodighed. Jeg har været i situationen, og man må bare tage en dag ad gangen, og lad vær at planlægge noget som helst.

logikeren 23-03-2011 20:26

Jeg har fået hjælp.

annagw 23-03-2011 20:30

Hej Logikeren.

Jeg mener at du har skrevet om selvmordstanker før, har du ikke?

Du har tydeligvis ikke fået den rigtige hjælp. Vi er forskellige, og den terapi der hjælper én er ikke den rette for en anden.
Du er nødt til at tale med din behandler/læge om det her så du kan få den rette hjælp.

En ting jeg ikke helt forstår er, at du er så ramt af snakken om førtidspensionsreform. Er du ikke på førtidspension?

MTVRV1 23-03-2011 21:12

for at slå en ting fast, dem der har førtidspension i dag
de vil også have det fremover
man kan måske få et tilbud om at prøve kræfter med et skønejob
men det kan man bare sige nej til

som de andre er inde på, tror jeg desværre der ligger andre ting bag
så jeg tror ikke du har fået den hjælp du har behov for
håber du er tilkyttet en psykiater eller psykolog
for det er helt sikkert du har brug for noget mere hjælp

logikeren 23-03-2011 22:06

Citat:

Oprindeligt indsendt af MTVRV1
for at slå en ting fast, dem der har førtidspension i dag
de vil også have det fremover
man kan måske få et tilbud om at prøve kræfter med et skønejob
men det kan man bare sige nej til

Jeg er bange for, at tilbudet om skånejob er noget man ikke kan sige nej til, og at det bliver tvang.

http://www.sn.dk/Foertidspensioniste...artikel/101897

Jeg vil rigtig gerne arbejde, men lige så snart jeg føler jeg bliver presset, så går jeg i stå.
Jeg har allerede fået et skånejob, men nu bliver det hele sat over styr fordi jeg nu skal TVINGES til at være der!

Mcavforfanden 23-03-2011 22:16

Hvad er det for en reform? Intet er vel sikkert? Der kommer altid en masse forskellige forslag..

MTVRV1 23-03-2011 22:26

Citat:

Oprindeligt indsendt af logikeren (Send 156570)
Jeg er bange for, at tilbudet om skånejob er noget man ikke kan sige nej til, og at det bliver tvang.

http://www.sn.dk/Foertidspensioniste...artikel/101897

Jeg vil rigtig gerne arbejde, men lige så snart jeg føler jeg bliver presset, så går jeg i stå.
Jeg har allerede fået et skånejob, men nu bliver det hele sat over styr fordi jeg nu skal TVINGES til at være der!

det bilver aldrig gennemført

hvilken forening vil dog have en psykiske ustabil, som mig i en forening
som er på stærkt antipsykotisk medicin
min personlighed gør jeg slet ikke kan begår mig med en masse folk omkring mig

MTVRV1 23-03-2011 22:29

Citat:

Oprindeligt indsendt af Mcavforfanden (Send 156572)
Hvad er det for en reform? Intet er vel sikkert? Der kommer altid en masse forskellige forslag..

der kommer en ny reform af førtidspension efter et valg
det er helt sikkert
desværre er der nogen politkker som ikke kender loven som den er i dag
eller kender noget som helst til syge mennesker


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:30.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension