K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=28)
-   -   ventetiden er overstået (https://www.k10.dk/showthread.php?t=20360)

Pipper 25-11-2011 12:38

ventetiden er overstået
 
Men den har der godt nok også været meget af, selv om jeg nu alligevel har været en af de heldige fordi selv om der næsten ikke har været andet end ventetid, så har min sag "kun" taget knap 2 år fra der blev indhentet de første statuser osv. Men som skrevet i overskriften nu er ventetiden over, og jeg er blevet tilkendt pension fra. D. 1-12 . Ved ikke helt om det er gået op for mig. Men ser det nu ikke som en afslutning på mit liv selv om jeg kun er 24. Har et skånejob der bare venter på jeg blev tilkendt pensionen.
Hvordan med jer andre som har fået pensionen, har i fået skånejob? Hvis hvad laver i så?

Pipper her..

kisser72 25-11-2011 12:56

Citat:

Oprindeligt indsendt af Pipper (Send 193995)
Men den har der godt nok også været meget af, selv om jeg nu alligevel har været en af de heldige fordi selv om der næsten ikke har været andet end ventetid, så har min sag "kun" taget knap 2 år fra der blev indhentet de første statuser osv. Men som skrevet i overskriften nu er ventetiden over, og jeg er blevet tilkendt pension fra. D. 1-12 . Ved ikke helt om det er gået op for mig. Men ser det nu ikke som en afslutning på mit liv selv om jeg kun er 24. Har et skånejob der bare venter på jeg blev tilkendt pensionen.
Hvordan med jer andre som har fået pensionen, har i fået skånejob? Hvis hvad laver i så?

Pipper her..

Stort tillykke med den tidlige julegave :kram:

heidi kastrup 25-11-2011 20:40

hvor dejligt for dig :0) stort tillykke..
Og dejligt for dig, at du allerede har fundet noget at fylde dagene lidt ud med ....

Rie82 25-11-2011 20:43

Citat:

Oprindeligt indsendt af Pipper (Send 193995)
Men den har der godt nok også været meget af, selv om jeg nu alligevel har været en af de heldige fordi selv om der næsten ikke har været andet end ventetid, så har min sag "kun" taget knap 2 år fra der blev indhentet de første statuser osv. Men som skrevet i overskriften nu er ventetiden over, og jeg er blevet tilkendt pension fra. D. 1-12 . Ved ikke helt om det er gået op for mig. Men ser det nu ikke som en afslutning på mit liv selv om jeg kun er 24. Har et skånejob der bare venter på jeg blev tilkendt pensionen.
Hvordan med jer andre som har fået pensionen, har i fået skånejob? Hvis hvad laver i så?

Pipper her..

Kæmpe tillykke her fra :)

kathrin 25-11-2011 23:56

Tillykke med pensionen.
Og dejligt hvis du kan klare et skånejob.

Selv har jeg lige fået tilkendt pension, og kommer ikke til at arbejde igen. Det er fuldtidsjob at forsøge at få min hverdag til at hænge sammen. Og selv det har jeg ikke kræfter til.
Nu skal mit liv handle om mig og prøve at få et lidt bedre, for jeg er godt nok blivet slidt ned af at være i det kommunale system ;-(
Nu bliver der råd til, at jeg kan komme i behandlinger (kranio-sakral behandling, massage mm.) og få råd til kosttilskud og vitaminer og mineraler, da mit immunforsvar er dårligt. Og så skal jeg hen af vejen ha lavet kostændringer, da jeg tror jeg har gluten allergi og sikkert andre fødevare intolerancer og allergier. Så der bliver alt rigeligt at bruge tiden på.
Og der skal spares op, så jeg kan komme til udlandet og få lavet nogle test ang min sygdom, og starte noget behandling op. Så der er rigeligt at bruge energi og penge på.

popiae 25-11-2011 23:58

Tillykke med pensionen.

VH Popiae


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:26.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension