K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Kræftsyg måtte vige pladsen for FOGH (https://www.k10.dk/showthread.php?t=20338)

supersus 24-11-2011 11:53

Kræftsyg måtte vige pladsen for FOGH
 
Vores kære tidligere statsminister, nu udenlandsk dansker bliver for fordelt i sygehus systemet på bekostning af en kræftsyg kvinde.

Det er noget svineri.

http://www.bt.dk/danmark/kraeftsyg-m...-for-anders-fo

Huldra 24-11-2011 15:01

ja, føj for den.. og betaler han i det hele taget stadig skat herhjemme til systemet?? eller hvordan ligger det med det? jeg aner det ikke, men det skulle ikke undre mig om han er fritaget..

Lunasdatter 24-11-2011 15:06

Citat:

Oprindeligt indsendt af Huldra (Send 193747)
ja, føj for den.. og betaler han i det hele taget stadig skat herhjemme til systemet?? eller hvordan ligger det med det? jeg aner det ikke, men det skulle ikke undre mig om han er fritaget..

Garanteret så er det embede.. eller hvad man nu kan kalde det .. skattefrit ..

Jeg fatter simpelthen ikke at der skal bukkes og skrabes for ham... havde det være en alm hr Pedersen, så var han kommet ud i det undersøgelsesrum...
Knus Lone

TimeGuest 24-11-2011 16:25

I kender det jo fra dagligdagen - der er jævnlig et Fjog eller to, der på kreativ vis forsøger at møve sig foran i køen ... og i en snæver vending kan en brækket arm vel også bruges som rambuk (evt. med vinkelsliber påmonteret) i et forsøget på at nå lidt længere frem i køen end man ret beset ville være berettiget til ?

Omvendt, så er hovedet som bekendt måske mere værd end r*vhullet ... ?

Eller måske var det den anden vej rundt ? ;-)

PiaCP 24-11-2011 16:30

Ja spørg os mig selv, om ikk han bare kunne have lagt sammen med andre med brud, de e da knap så pleje og fredkrævende som en kræftpatient!

Han ville ikk gå til af at ligge på en 4-sengs stue, måske der ligefrem kunne læres noget........

Lær det! Vi har betalt jeres løn - rent faktisk er i ikke mere end os,
faktisk burde i være langt mere ydmyge, som politikkere valgt ind af os!

thomas75 24-11-2011 18:01

Nu tror jeg ikke, det er noget som Fogh selv har krævet, det er jo RH, der har begået en kæmpe brøler!
Selvfølgelig dør Fogh ikke af at ligge på en stue med andre - men det er nok svært med den nysgerrighed der eksisterer at få lov at være et privat menneske, som han dog trods alt også har ret til.
Men SELVFØLGELIG skal dødsyge mennesker ikke ligge som vedkommende her har gjort, det må ikke ske, og jeg håber, riget har lært af det!

buster 24-11-2011 18:32

Pia, vel talt..det ville netop klæde ham med lidt ydmyghed!

hmm, men er nu tilbøjelig til at give Thomas ret, det sir mere om Riget end om HR Fogh -py ha :eek:

(tja, kan da kun konstatere at det var ikke gået "i min tid" HR F! Skulle du ha ordnet noget som helst, ja, så havde du fået NØJAGTIG samme betingelser som ALLE andre, uanset tittel! Du havde fået plads på gangen hvis ikke andet var muligt og havde måtte sidde på potten til offentlig beskuelse som alle andre, nemli :D)

Ninja 24-11-2011 18:43

Citat:

Oprindeligt indsendt af thomas75 (Send 193774)
Nu tror jeg ikke, det er noget som Fogh selv har krævet, det er jo RH, der har begået en kæmpe brøler!
Selvfølgelig dør Fogh ikke af at ligge på en stue med andre - men det er nok svært med den nysgerrighed der eksisterer at få lov at være et privat menneske, som han dog trods alt også har ret til.
Men SELVFØLGELIG skal dødsyge mennesker ikke ligge som vedkommende her har gjort, det må ikke ske, og jeg håber, riget har lært af det!

Præcis!

Dog ville det have været mere fair om det var Fogh der så røg ud i depotet, så han kunne få privatliv- Men det er der ingen der TØR, for han ville nok blive lige så arrig.:D

Ellers enig, det nytter jo ikke noget at blive vred på fogh, han skammer sig sikkert også over det, når virkeligheden rammer, han er jo ikke noget ondt menneske (har jeg hørt).

Men systemet er råddent!!!

Karo 24-11-2011 19:41

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 193786)
Ellers enig, det nytter jo ikke noget at blive vred på fogh, han skammer sig sikkert også over det, når virkeligheden rammer, han er jo ikke noget ondt menneske (har jeg hørt).

Men systemet er råddent!!!

Helene, den mand har ingen skam.

supersus 24-11-2011 19:50

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 193786)
Præcis!

Dog ville det have været mere fair om det var Fogh der så røg ud i depotet, så han kunne få privatliv- Men det er der ingen der TØR, for han ville nok blive lige så arrig.:D

Men systemet er råddent!!!

Netop helene det havde været passende at smide FOGH i depotet, så havde sikkert også inden længe haft bedre forhold på sygehusene. Nu fortæller FOGH jo vidt og bredt om hvor god behandling vi har i DK.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:36.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension