K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   jeg er kørt i stykker (https://www.k10.dk/showthread.php?t=10708)

håbetervæk 26-11-2009 01:17

jeg er kørt i stykker
 
er der nogen der vil hjælpe eller bare skrive lidt jeg er kørt helt i stykker

Annemette 26-11-2009 01:27

Citat:

Oprindeligt indsendt af håbetervæk (Send 81442)
er der nogen der vil hjælpe eller bare skrive lidt jeg er kørt helt i stykker


Jeg vil gerne skrive.
Hvad er du kørte i stykker med?


:kram: Annemette

Ninja 26-11-2009 01:31

Jeg vil også gerne skrive, og vil også gerne hjælpe......bare skriv hvad vi skal hjælpe dig med, så prøver vi!!

Indtil da en masse kram:kram:

c.l.e.o. 26-11-2009 08:54

hej jeg læte lige det første indlæg, for vil da gerne hjælpe, men du må gerne skrive lidt mere end at du føler dig kørt istykker ,hvad er det der får dig til at få lyst at smadre et kontor . Du må fortælle lidt mere hvordan du her det og hvad din sagsbehandler har sagt til dig ,ellers er det svært at råde dig ,fortæl hvorfor du føler dig kørt istykker og ydmyget, for vi er nok mange der har haft de føleser, men af vidt forskellige grunde .

håbetervæk 28-11-2009 00:13

orker det ikke

Peacock 28-11-2009 00:23

Hej håbetervæk

velkommen på siden her.. :kram:
kan se du har det svært ... er der noget vi her på siden kan hjælpe dig med, eller har du bare brug for at snakke...

håbetervæk 28-11-2009 00:25

Citat:

Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. (Send 81459)
hej jeg læte lige det første indlæg, for vil da gerne hjælpe, men du må gerne skrive lidt mere end at du føler dig kørt istykker ,hvad er det der får dig til at få lyst at smadre et kontor . Du må fortælle lidt mere hvordan du her det og hvad din sagsbehandler har sagt til dig ,ellers er det svært at råde dig ,fortæl hvorfor du føler dig kørt istykker og ydmyget, for vi er nok mange der har haft de føleser, men af vidt forskellige grunde .

jeg har ikke skrevet at jeg hr lyst til t smadre et kontor

superkok 28-11-2009 00:53

Citat:

Oprindeligt indsendt af håbetervæk (Send 81442)
er der nogen der vil hjælpe eller bare skrive lidt jeg er kørt helt i stykker

nej men svært at hjælpe dig når du ikke skriver mere så mere info ville hjælpe meget hvis vi skulle kunne hjælpe dig

Havedammen 28-11-2009 00:56

Hej håbetervæk

Skriv lidt mere, så jeg gerne prøve at hjælpe med råd *s*

Peacock 28-11-2009 00:57

har en vittighed hvis det var noget :)

Sygeplejersken til lægen:"Hvorfor har du et termometer bag øret?"
Lægen:"Shit, så sidder min kuglepen i røven på fru Madsen!"


Fru Hansen kom til lægen for at få en indsprøjtning i enden. Fru Hansen kravler op på briksen, benklæderne ned, lægen kommer med sprøjten og peger først på den højre balle, så på den venstre:
"Nå, fru Hansen, nu må de selv vælge. Er de højre, elller er de venstreorienteret?"
"Jeg er centrumdemokrat", svarede fru Hansen.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:28.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension