K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Juubiiiiii (https://www.k10.dk/showthread.php?t=18530)

Hanna 07-07-2011 14:11

Juubiiiiii
 
Min sagsbehandler ringede i dag og sagde, at jeg får førtidspension!
Det er vist ikke rigtig gået op for mig endnu, hvor stort det er.

Alle de kræfter og al den energi jeg har brugt på at være sammenkrøbet, indadvendt, bekymret, ked af det, bange, opgivende, modløs og træt træt træt, kan jeg hen ad vejen bruge til noget andet og mere livsbegræftende.

K10 har betydet SÅ meget for mig, der er mange herinde jeg holder af, selvom jeg aldrig har set jer. Nogle indlæg kan jeg udenad, fordi de var vigtige i min kamp.
En meget varm tanke til Pedro, jeg også skrev til på Facebook, når panikken bredte sig.

Og så har jeg lige givet en omgang til sutterne henne ved kiosken, selv drikker jeg ikke, så jeg nød en Cola i solen.

Kh Hanne

Sille81 07-07-2011 14:32

Stort tillykke!

Pip 07-07-2011 14:46

Stort tillykke... og nyd den første dag i resten af dit nye liv... :cool:

alanabith 07-07-2011 15:51

Et stort tillykke herfra os :)

Lunasdatter 07-07-2011 16:17

Stort tillykke med pensionen .. hehe der går en del tid inden det rigtigt går op for dig, at du nu er blevet din egen herre og kan gøre hvad du vil :)
Knus Lone

popiae 07-07-2011 16:56

Tillykke med pensionen.

VH Popiae

Mølgaard 07-07-2011 16:57

Tillykke... :)

Rawhite 07-07-2011 18:42

Tillykke
 
Tillykke med dit nye livs kapitel. Nyd roen der kommer nu og få det bedste mulige ud af det du har. :-)

henningv 07-07-2011 19:09

tillykke men det er for mig mere en sorgens dag,, vi ville vel alle hellere kunne passe et arbejde ? personligt kæmpede jeg til det sidste for at finde muligheder for et job jeg kunne passe.

Pedro 07-07-2011 19:41

Ø
Citat:

Oprindeligt indsendt af Hanna (Send 170135)
Min sagsbehandler ringede i dag og sagde, at jeg får førtidspension!
Det er vist ikke rigtig gået op for mig endnu, hvor stort det er.

Alle de kræfter og al den energi jeg har brugt på at være sammenkrøbet, indadvendt, bekymret, ked af det, bange, opgivende, modløs og træt træt træt, kan jeg hen ad vejen bruge til noget andet og mere livsbegræftende.

K10 har betydet SÅ meget for mig, der er mange herinde jeg holder af, selvom jeg aldrig har set jer. Nogle indlæg kan jeg udenad, fordi de var vigtige i min kamp.
En meget varm tanke til Pedro, jeg også skrev til på Facebook, når panikken bredte sig.

Og så har jeg lige givet en omgang til sutterne henne ved kiosken, selv drikker jeg ikke, så jeg nød en Cola i solen.

Kh Hanne

For søren Hanne!;-) Jeg har først set dit indlæg nu! Hvor er det bare godt, at du nu er blevet tildelt ftp, og ikke længere skal bruge, de vanskeligt opsparede kræfter, på den kommunale slogeskamp . Nu kan du få ro til, at være Hanne og værne om dine børn . Jeg ønsker dig det største tillykke, der findes og et kæmpe knuz, samt al mulig held og lykke med dit nye liv . Kærlig hilsen Pedro


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:33.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension