K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   De Unge (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=46)
-   -   mødes med andre unge? (https://www.k10.dk/showthread.php?t=19559)

sourceful 12-05-2012 19:57

nå da det eftersigende er blevet forår vil jeg bumpe denne igen for at se om der kan være nogen i nordsjælland / københavn der kunne have lyst til at mødes.

En tur i dyrehaven eller til fredagsrock i tivoli kunne være en mulighed ?

kom frisk, jeg har eksamens projekt i starten juni men er storset ledig derefter, kunne dog også være slut maj men kan måske blive lige presset nok for nogen ....

så først ville jeg høre om der var nogle der har lyst og eventuelt smid nogle datoer og forslag til hvor det det skal foregå

jeg er selv 29 , mand og fra nordsjælland

nensypigen 13-05-2012 10:11

hej sourceful

som sagt er jeg 27 år, kvinde, og også fra nordsjælland så jeg er frisk.

eksamensprojekt lyder spændende er du revalident?

flere der er friske?

stribe 13-05-2012 10:53

øv det løb godt nok hyggeligt,men der er kangt fra det sønderjydske...el.ville jeg gerne,godt initativ
er der ikke nogen herinde fra gram,toftlund,haderslev tønder området der kunne tænke sig at drikke kaffe en dag - et sted..
som de andre skriver har vi jo hver vores - men det er ikke det samme som at møde nogen der ved hvordan det er at være syg af den ene el.anden grund...folk glor altid når man siger jeh er ftp...indtil de kommer til at se mime legemsdele,så klapper de i..men der er træls..plejer bare at sige jeg er offentlig ansat...........smiler............:)

sourceful 13-05-2012 12:03

@ nensy ja jeg er revalident og det jeg super glad for... glad for du er frisk lad os se om der ikke hopper en, to, eller flere med på vognen og lad os så finde en dato :-)

dezi 08-08-2012 11:19

Hejsa

jeg hedder Desiree, er 29år og bor i gentofte.
Jeg synes det kunne være rart at møde nogen der ved hvad det vil sige at være forholdsvis ung og syg:)

Jeg går hjemme så tid og sted er ikke så vigtigt.

Håber at høre fra nogen.

Knus

SanneHansen 08-08-2012 11:32

Jeg ville SÅ gerne være med.

Jeg har en del veninder, men ingen i samme båd som mig. ( Heldigvis selvfølgelig)

Men hvis der sidder flere fra det synderjyske, -( Selv er jeg fra nær Esbjerg og 30 år) Så er jeg bestemt klar på en kop et eller andet en dag. Jeg går hjemme og afventer svar på ftp.

Mendoth 08-08-2012 16:22

Hej Stribe & SanneHansen

Jeg bor også i det synderjyske og er helt afgjort frisk på en kop kaffe eller noget. Jeg er tilkende ftp, så har gode muligheder for at finde tiden.

Giv en lyd, så finder vi nok ud af noget.

sourceful 08-08-2012 16:57

jeg er stadig frisk i det sjællandske men starter skole her igen d 27 og kender endnu ikke mit skema, så pt passer weekender eller sen eftermiddag/ aften mig bedst- .... er fra Helsingør, så alt mellem her og kbh passer mig fint.

nu kom der jo aldrig rigtig noget ud af det sidst, :rolleyes: men kan være der er kommet nye til, eller folk har fået lidt mere overskud

stribe 08-08-2012 18:54

hej mendoth og sanne hansen :kram:

det ku være rigtig hyggelig at mødes over en kop kaffe..det er jeg med på..og jeg ka godt transportere mig,men giver også gerne en kop kaffe og et stk kage..alt efter hvad vi finder ud af..super initativ.

jeg bor i haderslev kommune - ikke langt fra gram-toftlund..
så lad os evt skrive private beskeder til hinanden om hvordan og hvornår,,

mvh stribe førtidspensionist 2o1o

S_Phoenix 09-08-2012 01:22

Er umiddelbart også frisk tror jeg hvis det bliver på det sjællandske (bosat nær kalundborg) =)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:56.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension