K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   De Unge (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=46)
-   -   mødes med andre unge? (https://www.k10.dk/showthread.php?t=19559)

sourceful 04-09-2012 21:04

nå rykker deadline til kl 23, hvor jeg nok går i seng, er der ikke flere der melder op storm så dropper vi det bare. Jeg synes 2 er for lidt.

så giver den lige en sidste chance for denne omgang

storm4710 04-09-2012 22:07

pröver lige at skrive til de 3 andre

Ninja 04-09-2012 22:38

Hovsa, jeg kan godt se nu at jeg ikke kan nå det, men jeg håber virkelig vil finder en ny dato hvor der kommer lidt flere.....:kram:

sourceful 04-09-2012 22:58

nå det bliver ikke til noget, denne gang, trist.

Vi må se om stemningen og lysten er der en anden gang....

Harpen 05-09-2012 12:45

Uh, sådan går det, når man ikke kigger på dette site nogle dage.....men hvis der kommer en ny dato vil jeg da gerne med (i Københavns området).

sourceful 05-09-2012 20:18

håber da ikke du mødte op harpen, for så har det nok været svært at finde nogen... men da dejligt der kom en mere med interesse. Ved dog ikke helt hvad der skal til for at få noget op og køre. Nu har denne tråd kørt i godt et år, uden succes.

tror folks intentioner er fine, men måske spiller frygten ind når der skal konkrete og forpligtende aftaler til.

Harpen 07-09-2012 10:48

Nej, jeg mødte ikke op. Fik først kigget på tråden igen efter der både var sat tidspunkt og aflyst igen. Var vist bare lidt overrasket over at så meget kunne ske i en tråd, uden jeg fik kigget :D

Nu ved jeg jo ikke hvordan andre har det med det, men for mit vedkommende vil det nok hjælpe med en uges varsel....bare sådan for de perioder, hvor jeg ikke lige er inde og kigge hver dag ;)

Julcas 07-09-2012 22:39

Citat:

Oprindeligt indsendt af Harpen (Send 240091)
Nu ved jeg jo ikke hvordan andre har det med det, men for mit vedkommende vil det nok hjælpe med en uges varsel....bare sådan for de perioder, hvor jeg ikke lige er inde og kigge hver dag ;)

Meget enig med Harpen - tror at en til to ugers varsel vil være godt og så måske med to forslag til at mødes fx hverdag og weekend. Det er jo ikke alle, som kan i hverdagene.

sourceful 07-09-2012 22:57

Kan måske godt være, men sidste år blev der forsøgt med lang varsel og det lykkes heller ikke der.

Jeg tror ikke det vil gøre den store forskel for folk vil bare tilmelde sig med alle mulige forbehold osv.

Ninja 07-09-2012 22:59

Er der ingen nye datoer i spil endnu??

Tror 8-10 dages varsel vil være okay for de fleste.....

Eller hvad med d 1 Oktober - det er vist en Mandag - det er da en pæn varsel, og man kan måske nå at booke dagen.....??


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:41.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension